אזור עבודה אופן ספייס

משרדי הייטק להשכרה בתל אביב

למצוא את חלל העבודה המתאים

חלל עבודה בהתאמה מלאה הכרחי לכל עסק ולכל חברה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחברת הייטק בראשית דרכה או חברה הנחשבת לוותיקה. לחברות מסוג זה צרכים מיוחדים ועל מרחבי העבודה לספק להם את המענה המושלם, כמו גם את שלל הפתרונות שלהם הם זקוקים. ניתן כיום למצוא מבחר גדול של משרדי הייטק להשכרה בתל אביב, משרדים בסדרי גודל שונים, חלקם מתבססים על שיטת ה-open space בעיצובם וחלקם בנויים בשיטות ה-old school.

אופי של משרד היי-טק

לרוב, יהיו משרדי ההייטק מושקעים מאד בעיצובם, אך מתבססים בדרך כלל על קו עיצובי נקי. תהיה בהם חלוקה ברורה בין אזור העבודה לאזור המנוחה, לעיתים הם יהיו מחולקים למשרדים, לעיתים יהיו בסגנון של חללים פתוחים ולעיתים יהיה גם שילוב בין השנים. יהיו בהם חדרי ישיבות, חדרי מנהלים, מטבחונים מאובזרים, אזור של סלון/ פינת משחקים, קבלת אורחים, גופי תאורה מסוגננים, רצפה ייחודית ( בטון מוחלק או פרקט בהיר ), ויטרינות ברזל, קירות זכוכית, פינת קפה מושקעת ופינת אוכל המשותפת לכל העובדים.

חברת "אינבסטים" יודעת ליצור קהילות עבודה, החברה מייצרת סביבת עבודה מיטבית לחברת ההיי-טק השוכרת את הנכס. לאורך השנים חברת "אינבסטים" בנתה קהילות של עסקים משלימים או דומים באופיים המייצרים סביבה בריאה יותר לחברה. לדוגמא, החברה לא תמקם לקוח היי-טק בנכס ובו תעשייה קלה אלא תמקסם את התנאים הגאוגרפים של המבנה עם אופי החברה, ואופיים של החברות האחרות המשכירות נכסים במבנה, יצירת קונספט סביב מבנה המשרדים.

מחפשים משרדי הייטק להשכרה בתל אביב ?? חברת "אינבסטים" היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של משרדים להשכרה בתל אביב והסביבה, המתאימים במדויק לצרכים המדויקים של חברות ההייטק ושל חברות בתחומים אחרים. ליצירת קשר עם מומחי החברה, התקשרו אלינו, לטלפון: 03-5616363. נשמח לעמוד לרשותכם.