משרדים קומת קרקע

אופן ספייס להשכרה

לעבוד בחללים פתוחים

יותר ויותר בעלי עסקים וחברות בתחומים שונים בוחרים לעבוד בחללים פתוחים. משרד אופן ספייס נחשב כיום לפופולארי מאד והוא מביא אתו יתרונות רבים. אם בעבר מרביתנו נהגנו לעבוד מתוך משרדים קטנים וצפופים וכמעט ולא לבוא במגע עם העובדים האחרים, הרי שכיום הסיפור הוא שונה והעבודה בחלל גדול ומרווח יותר אידיאלית עבור מקומות עבודה רבים. חברות, שוכרות לעצמן חללים פתוחים, שמהם עובדים בעלי תפקיד ברמות השונות, כולל מנהלים בדרגי הביניים.

ליהנות מיתרונות רבים

המחפשים אופן ספייס להשכרה יגלו מגוון רב של אפשרויות . אחת הסיבות מדוע הפכו משרדי האופן ספייס לאהובים מאד קשורה באופן שבו הם מעוצבים. שלא כמו משרדים "old school" עם חדרים סגורים וצפופים, משרדי האופן ספייס, וכפי שניתן לנחש מעצם הגדרתם ושמם, מציעים חלל פתוח ומרחב גדול מאד. התחושה במקום, בשל העיצוב הזה, נינוחה ונעימה הרבה יותר וניצול החלל הקיים הוא מקסימאלי. יחד עם זאת, בזכות פתרונות עיצוביים שונים, ניתן ליצור אינטימיות ופרטיות בכל חלק במקום עצמו ולאפשר לעובדים גם ליהנות מהשקט שלו הם זקוקים. מחיצות, שילובים של פתרונות פונקציונאליים ואסתטיים שונים, ולמעשה מגוון אינסופי של אפשרויות, כל אלה יחד יוצרים אופן ספייס בהתאמה מלאה ומדויקת לכל הצרכים.

לכל עסק, לכל חברה

משרדים עם חלל עבודה פתוח יכולים לספק מענה מושלם לחברות גדולות ולחברות בינוניות. המבנה הארגוני של החברה והצורך בעבודת צוות במחלקות מסוימות מביא את הקונספט של חלל פתוח למקסום. ישנן כיום חברות הייטק וחברות סטארט אפ רבות הבוחרות לשכור משרדים בסגנון כזה וכן חברות מתחומים אחרים, המעדיפות את המרחב הפתוח על פני מקומות סגורים (עבודת צוות, שליטה טובה יותר בעובדים, דינמיקה קבוצתית אחרת ועוד ). יתרון נוסף נעוץ בעובדה שבחלל פתוח ניתן להוסיף עובדים נוספים ללא שיקולי היררכיה ודיון סביב מיקום משרדים לעובדים החדשים, דיון שיוצא לא פעם אווירה לא נעימה ומתח בקרב העובדים הוותיקים.  

רוצים ליהנות מהיתרונות הרבים של משרדים בעלי חללים פתוחים? חברת "אינבסטים" היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מבחר משרדים להשכרה בסגנון אופן ספייס ובסגנונות נוספים, הכוללים את כל הפתרונות הנדרשים. ליצירת קשר עם נציגי החברה, התקשרו אלינו, לטלפון: 03-5616363. נשמח לעמוד לרשותכם.