משרדים להשכרה בפתח תקווה

משרדים חדשים להשכרה במרכז

הפתרון האידיאלי לעסק

חברות וארגונים, בגדלים שונים, מחפשים חללי עבודה לצורך הקמת משרד, מפעל, מטה של חברה וכו'. מציאת נכס מתאים אינה דבר של מה בכך ומחייב חשיבה ותכנון מוקדם. השיקולים הרבים שיש לקחת בבחירת הנכס כוללים קרבה גאוגרפית לשוק הרלוונטי, גודל/ שטח המשרד, עסקים תומכים קרובים, נגישות, קרבה למגורי העובדים והמנהלים.

הצרכים של עסק ושל חברה נוטים להשתנות עם השנים ולכן בזמן מעבר למשרד חדש יש לקחת בחשבון במערכת השיקולים התרחבות של החברה כמו גם וורסטיליות של הנכס המושכר. אחת משאלות המפתח שעולות בזמן קבלת ההחלטה היא האם לשכור משרדים חדשים או ישנים.

יתרונות של משרדים מחודשים

רבים מבעלי החברות מחפשים משרדים חדשים להשכרה במרכז. חשוב מאוד להבין כי בין 2 הקבוצות: משרדים חדשים מול משרדים ישנים קיימת קבוצה שלישית- המשרדים המחודשים. טרנד חזק שהולך וצובר תאוצה ומהווה מכלול של פתרונות לחברות רבות:

  1. שיווק משרדים חדשים בבניינים ותיקים מקנה הנאה מכל היתרונות של פעם ( תקרות גבוהות, רצפת בטון מוחלק, יחס נטו/ ברוטו נמוך ולוק תעשייתי של הבניין מבחוץ ).
  2. שילוש של ישן וחדש: עם רמות העיצוב והגימור הגבוהות של היום מקבלים משרד חדש עם כל הפינוקים ברמה גבוהה ביותר.
  3. מחירים הרבה יותר נמוכים של הנכסים המוצעים: מקבלים יותר שטח נטו. דמי אחזקה וניהול הרבה יותר נמוכים. מתבטא בהבדלים של עשרות שקלים למ״ר, ואלפי ₪ למשרד של מאות מ"ר.

מחפשים משרדים חדשים להשכרה במרכז ? חברת "אינבסטים" היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם מגוון רחב של משרדים להשכרה באזור המרכז וחללי עבודה שונים שיוכלו לספק לכם פתרון אידיאלי לתפעול החברה או העסק שלכם. ליצירת קשר עם נציגי החברה, התקשרו אלינו, לטלפון: 03-5616363.