אינבסטים החזקות בע"מ

משרדים חדשים להשכרה בתל אביב

איך לשכור משרד בתל אביב

מעבר למשרדים חדשים הוא תהליך מרגש וחשוב הנובע משיקולים רבים: פתיחת חברה חדשה, סיום חוזה במקום קיים, רצון לשדרג את המשרדים הקיימים, החברה גדלה והחלל הנוכחי קטן מידי לצרכים העכשוויים של הארגון, רצון להתקרב לשוק וקהל לקוחות חדש ועוד. חלק מהרצון של מעבר למשרד חדש חובק בתוכו הזדמנות ל"שידרוג" התנאים הקיימים והרצון הטבעי של כל שוכר הוא לשכור נכס מודרני, חדש ככל הניתן, כזה שנותן "תמורה" להשקעה. רבים מבעלי החברות יחפשו משרדים חדשים ויתנו העדפה למבנים חדשים עלפני מבנים ישנים ונכסים ותיקים בשוק הנדל"ן המקומי.

משרדים מחודשים במבנים ותיקים

חברות המחפשות משרדים חדשים להשכרה בתל אביב חייבות להכניס למערכת השיקולים והחיפושים שלהם פקטור נוסף והוא הימצאותם של משרדים מחודשים במבני תעשייה ישנים. קיימים יתרונות רבים בטרנד, החדש יחסית, יתרונות שמהווים משקולת כבדה בשיקולי החיפוש של משרד חדש. למבני התעשייה הוותיקים יתרונות בעיקר בדמות המחירים השפויים ( בהשוואה למחירי מבנים חדשים ) בנוסף ליתרונות הנדסיים כמו חללי עבודה רחבים, תקרות גבוהים, ורסטיליות וגמישות בעיצוב הפנים של חלל העבודה. מעל הכל, ובמקרה של עבודה עם חברת "אינבסטים", העובדה שהנכסים שייכים לחברת ההחזקה ולא מושכרים באמצעות תיווך, יחד עם העובדה שחברת הניהול היא חלק מחברת "אינבסטים", נוצרת מטריה שרותית רחבה המייצרת לחברה השוכרת "שקט תעשייתי" ומינימום התעסקות עם לוגיסטיקה לצד מחירים הוגנים ללא תיווך צד שלישי.  

פריסה עירונית

חברת "אינבסטים" מחזיקה בנכסים באזורים שונים בעיר תל אביב כמו גם בערים רמת גן ובני ברק. לכל אזור יתרון משלו ומשרת אינטרסים של החברה השוכרת ( צפון תל אביב- קרבה לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח למשל, דרום תל אביב- קרבה לערים הדרומיות של גוש דן- חולון, ראשל"צ ועוד ). דרום תל אביב הפכה בשנים האחרונות למוקד, חדש יחסית, של התחדשות וחל ביקוש גובר למשרדים מחודשים בדרום. חברת "אינבסטים" מחזיקה בנכסים ייחודיים ששרתו בעבר תעשייה קלה וזוכים ליהנות מיתרונות של חללים גדולים, תקרות גבוהות, גמישות בעיצוב ובחלוקת החללים עצמם. בנוסף, חברות השוכרות בדרום העיר ייהנו ממחירים זולים  יחסית למחירי ההשכרה בשאר האזורים של העיר.

מחפשים משרדים חדשים להשכרה בתל אביב ? חברת "אינבסטים" היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של משרדים להשכרה בתל אביב ובמרכז, שיותאמו לכם באופן מדויק ויספקו לכם את חלל העבודה האולטימטיבי.

ליצירת קשר עם צוות המומחים של החברה, התקשרו אלינו, לטלפון: 03-5616363. נשמח לעמוד לרשותכם.