משרדים להשכרה בתל אביב ללא תיווך

לקבל יותר ולשלם פחות

כלכלת בית או ניהול עסק בנויים על אותה מתכונת, מזעור הוצאות ומקסום ההכנסות.  כל עסק וקברניטיו ינסו להוריד עלויות בכל הניתן ולמקסם רווחיות.

כניסה למשרד חדש מייצרת הוצאות מובנות: הובלות, רכש  נוסף, עובדים נוספים לעיתים, עליה במחיר החודשי (לא בהכרח) ועוד. קיימות הוצאות קבועות שלא ניתן "לחמוק" מהן. אולם, קיימות הוצאות נוספות מהן השוכרים יהיו שמחים להימנע. אחת מההוצאות הנ"ל תהיה עמלת התיווך לחברה שתיווכה ביננו ובין בעלי הנכס.

למה עדיף להשכיר משרד ללא דמי תיווך?

היתרונות של עבודה מול חברת תיווך ברורים: חוסך משאבי זמן, היכרות של המתווך עם השוק, מקצועיות, מתווכים מחזיקים במספר נכסים כאופציות להשכרה והאחרון נובע מעצם העובדה שכך נהוג. לצד היתרונות שמוזכרים לעיל ישנם חסרונות ברורים שלא ניתן להתעלם מהם: ראשית ומעל הכול, התיווך עולה כסף, ולא מעט. שנית, למתווכים יש מגבלות של כמות נכסים ברורה ויכולת מזערית בשינוי ובעיצוב של חללי העבודה. שלישית, המתווך עושה עבודתו ועם סיומה מסיים את הקשר עם השוכר, אז מתחיל הקשר של  השוכר עם המשכיר ולא פעם נוצרות אי נעימויות כתוצאה מקצר בתקשורת וציפיות מוקדמות שלא אומתו. בנוסף, האינטרס של המתווך הוא קבלת העמלה ( וכמובן גם ליצור לקוח מרוצה ) יחד עם זאת כאשר בעל הנכס עובד ישירות מול השוכר הדאגה לנכס ולשמירתו, כמו גם הצלחת החברה השוכרת מהווה אינטרס ברור ולא רק השכ"ד החודשי.

כיצד נמצא משרדים להשכרה ללא תיווך?

חברת ההחזקות "אינבסטים" אינה חברת תיווך ואינה עוסקת או שוכרת בנכסים שאינם בבעלותה. החברה מחזיקה בעשרות נכסים במרכז הארץ בהם מאות משרדים וחללי עבודה שונים.  חברות המבקשות למצוא משרדים להשכרה בתל אביב ללא תיווך ייהנו מיתרונות ברורים בעבודה מול החברה המהווים ערך מוסף על פני המתחרים בשוק: הימנעות מתשלום דמי תיווך, כניסה מידית לנכסים מוכנים, עיצוב מודרני וריהוט עכשווי של חללי העבודה, בניית תשתית תקשורת בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוחות השוכרים, עבודה עם חברת תחזוקת מבנה שהיא זרוע אורגנית של חברת "אינבסטים" ועוד. למעשה חברת "אינבסטים" מייצרת מטריה שירותית מיטבית לשוכרים וחוסכת משאבי זמן ומשאבי מימון בהשכרת משרדים דרכה.

אנו ב"אינבסטים" מציעים לכם ליהנות מהבחירה הכי נוחה שאתם יכולים לקבל!

מספר הטלפון שלנו הוא 03-5616363