משרדי חברת HiNet

משרדים להשכרה לכניסה מיידית

משרדים להשכרה לכניסה מיידית

להבין את הצורך

הקמת חברות חדשות או השכרת חלל למשרדים אלו מסוג ההחלטות שמבשילות לאורך זמן בראשם של מקבלי ההחלטות בחברה. ברוב המכריע של המקרים השכרת משרד היא חלק מתהליך ארוך טווח שבו נלקחים שיקולים רבים ( מיקום, מחיר, קצב התפתחות הארגון וכו' ). אולם, במקרים מסוימים נוצר מצב בו אתם, כחלק מפורום שמקבל החלטות, ייאלץ לחפש משרדים להשכרה לכניסה מידית. ואז, התהליך שהזכרנו קודם יתקצר משמעותית, השיקולים ייכנסו מהר לתיבת קבלת ההחלטות או שנצטרך להתפשר "כביכול" על חלק מהצרכים, חלומות בקשות.

מהצד השני, ישנם חברות רבות וגופים שמשכירים משרדים או מציעים פתרונות של חללי עבודה. קיימות בתחום ההשכרה והמכירה של שטחי מסחר ומשרדים מגוון של חברות הפונות לאותו נתח שוק ומציעות מגוון פתרונות.

מה המשמעויות של כניסה מידית למשרד ובמה חברת "אינבסטים" מהווה חלוצה ובעלת ערך מוסף ? 

כניסה מיידית למשרד לאו דווקא מייקרת את מחיר הנכס, חברות הגונות שעמוד השדרה הערכי שלהם דוגל באמינות ושירותיות לא ינצלו סיטואציה זו בה הלקוח "לחוץ" להיכנס לנכס לטובת "חילוץ" עסקה טובה יותר. קו ישר זה מאפיין מאוד את חברת "אינבסטים".

בנוסף, העבודה בתחום- משרדים להשכרה לכניסה מיידית, מחייבת מספר יכולות ותכונות של הצד המשכיר, יכולות שחברת "אינבסטים" ניחנה בהם ומהוות את כרטיס הביקור של החברה:

      1. החברה אינה חברת תיווך אלא כל הנכסים המוצעים להשכרה או למכירה הנם בבעלות חברת "אינבסטים".

      1. לחברה מגוון רחב של נכסים באזור המרכז ( ת"א, בני ברק ופ"ת ), הנכסים גם מתוחזקים ומנוהלים בשוטף ע"י חברת "אינבסטים", הבעלים.

      1. לחברה יש יכולות תפעול וניסיון רב, אנחנו יודעים לתפעל במהירות רבה כניסה מהירה של חברה לחלל משרדי, לפי הדרישות של השוכרים.

      1. יכולת התאמה של מבנה לאופי החברה המשכירה- בשל המגוון הרחב של הנכסים אנו יודעים להתאים את האופי של החברה למבנה. פעמים רבות הבניינים של אינבסטים מהווים קהילה תומכת ומגוון ותמהיל הדיירים מעודד שיתופי פעולה וחיבורים מסחריים בין השוכרים.

    אם אתם צריכים משרדים להשכרה שאפשר להיכנס אליהם מיד, ללא המתנה, אתם צריכים ליצור קשר עם צוות "אינבסטים", צרו אתנו קשר ונשמח לסייע לכם במציאת נכס מתאים. המספר שלנו הוא: 03-5616363.