משרדים עם מרפסת

משרדים עם מרפסת

משרד עם מרפסת: הרבה מעבר לפינת עישון…

לא פשוט למצוא משרדים עם מרפסת, בעיקר לא בסביבה אורבנית ובוודאי שלא באזור המרכז. לחלק מהחברות, הימצאות של מרפסת במשרד נמצאת במערכת השיקולים בבחירת חלל משרדים לחברה שלהם

אפשר למצוא סיבות רבות ויתרונות רבים לבחירת משרד עם מרפסת

האם משרד עם מרפסת יהיה יקר יותר?

כמו כל דבר בכלכלה אנו מודדים ערך של מוצר בהיבט של ביקוש והיצע. משרדים עם מרפסת הינם "מוצר" מבוקש, בעיקר במרכז הארץ. חברות מסוימות העוסקות בהשכרת משרדים ובתיווך "גוזרות" קופון גדול בעבור השכרת משרדים עם מרפסת. לפיכך, סביר כי משרדים עם מרפסת  צמודה יעלו יותר מאשר משרדים ללא מרפסות. יחד עם זאת חברת "אינבסטים" לא גובה מחיר נוסף עבור נכסים עם מרפסות , מבחינתנו זה אחד היתרונות הגדולים בשכירות מרבית המשרדים שלנו.

איזה יתרונות יש למרפסת במשרד:

  1. אפשרות לשבירת שגרה והתאווררות של עובדים (גם לצורך עישון).
  2. שימוש במרפסת לפעילויות החברה.
  3. שבירת Setting למיקום ישיבה. ביום שמש חורפי ניתן לקיים ישיבה או פגישה במרפסת ובכך לשבור שגרה וליצור אווירה אחרת לפגישה.
  4. המרפסות שלנו מגיעות עם עציצים וגינון שוטף ונותנים תחושה של בית לסביבת העבודה, ויתרה מכך אף מגדילים את תחושת השייכות של העובדים לארגון.

אנו ב"אינבסטים" יכולים ויודעים לעזור לכם למצוא את  המשרד הנכון עבורכם ! צוות המומחים שלנו ישמח לסייע ולהציג בפניכם את האפשרויות הקיימות ממגוון הנכסים השייכים לחברה. אנו מאמינים שהמשרד הוא כרטיס הביקור של החברה, המשרדים שברשותנו מעוצבים בצורה מודרנית, עכשווית, פונקציונליים במיוחד ומותאמים באופן מיטבי לאופי החברה השוכרת. התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-5616363 ונשמח לעמוד לשירותכם!