לילינבלום חזית

משרדים קטנים להשכרה

משרדים קטנים לרעיונות גדולים

ג'ף בזוס מנכ"ל מייסד AMAZON ייסד את החברה במוסך הביתי בשנת 1995, כיום אמזון היא אחת מ-7 החברות הרווחיות והגדולות בעולם. פיל נייט, מייסד חברת NIKE, ייסד את החברה, ייצר ועבד במשך חודשים מרכב הטנדר שלו…גם בישראל ישנן חברות גדולות אשר התחילו ממקום קטן וצנוע, וגדלו לממדים גדולים.

בנוסף, ישנן מקצועות ותחומי עיסוק שלא דורשים חללים גדולים, בוודאי שלא מדובר בעבודת ייצור או אחסון מאסיבי ומדובר במשרד שמטרתו העיקרית היא בתחום שירותי הידע, המטה והניהול. הצורך בחללים קטנים הכתיב לתחום הנדל"ן המשרדי, ההייטק והמסחרי מציאת פתרונות לאלו המחפשים משרדים קטנים להשכרה.

הגדרה של משרד קטן, וכמה באמת עולה?

חברת "אינבסטים" מחזיקה בנכסים ובמשרדים בגדלים שונים. כשאנו מגדירים משרד קטן אנחנו מתכוונים לברירת מחדל של עד כ- 100 מ"ר. יחד עם זאת אנו יודעים להציע, ממגוון הנכסים שברשותנו, גם משרדים שגודלם נע בין 30-60 מ"ר ומתאימים גם ל 2-4 עובדים, בנכסים בבעלותנו במרכז הארץ.

מרבית הנכסים שלנו נמצאים במשולש הערים ת"א- בני ברק- פתח תקווה.

בערים פ"ת ובני ברק ניתן למצוא נכסים- משרדים קטנים להשכרה, במסגרת מחירים של כ- 60-70 ₪ למ"ר תלוי כמובן ברמת הגמר המבוקשת, אורך החוזה ועוד. בתל אביב טווח המחירים גבוה יותר ותלוי כמובן במיקום, קומה, רמת הגמר וכד'. כמובן שלעלויות המשרדים יש להוסיף דמי ניהול, תשלום עבור חניה צמודה וארנונה מקומית.

כיצד כדאי לחפש את המשרד?

התאמת משרד קטן היא משימה קלה כאשר מבצעים אותה עם "אינבסטים". אנו יודעים להציע לכם משרד באחד מהבניינים שלנו ולהתאים אותו לאופי העסק השוכר גם מבחינת מבנה וגם מבחינת קהילה עסקית. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים של "אינבסטים" בטלפון שמספרו: 03-5616363.