משרדי חברת appsee קומת קרקע

עלות השכרת משרד בתל אביב

להשכיר משרד בתל אביב במחיר ריאלי

שוק הנדל"ן למשרדים דומה במובנים רבים לשוק הנדל"ן של הדירות הפרטיות. בעיקר בכל מה שקשור למחירי הנכסים והקשר לאזור הגאוגרפי – העיר בה הנכס מוצע להשכרה או למכירה. כמו בשוק הפרטי כך גם בזירה העסקית, ככל שאנו מתקרבים למרכז המחירים למטר מרובע של משרדים להשכרה עולים. במיוחד כשנכנסים לתוך העיר הגדולה, תל אביב, המחירים מרקיעים שחקים ובחלקים מסוימים בעיר הם ממש יוצאי דופן אפילו בהשוואה לבירות אחרות בעולם המערבי.

המחיר הגבוה נובע בעיקר בשל הביקוש הגבוה שנוצר בעיר: מרכזי עסקים לאומיים, החברות הגדולות במשק נמצאות במרכז, משרדי ממשלה רבים, רוב האוכלוסייה בישראל גרה במרכז, בסיסי צה"ל חיוניים, קרבה לשדה התעופה ועוד. כולם רוצים לעבוד ולגור בתל אביב.

כמה עולה להשכיר משרד בתל אביב?

אם קיימים אזורים בארץ בהם ניתן למצוא טווחי מחירים להשכרת משרדים הנעים בין 25-50 ₪ למטר מרובע ( פריפריה ואפילו באזור חיפה והקריות ) הרי שבמרכז הארץ הממוצע יעלה כבר לאזור 50-70 ₪ למטר מרובע. עלות השכרת משרד בתל אביב יכולה להתחיל מ-70 ₪ למטר מרובע ועד מאות ₪ למטר מרובע.

מה משפיע על המחיר וכיצד ניתן לחסוך?

קיימים פרמטרים רבים המשפיעים על המחיר: ראשית, וכמו כל דבר בשוק הכלכלי, ביקוש גבוה או נמוך להשכרה של משרדים מכתיב מחיר תואם. שנית, קרבה למרכזים כלכליים (אזורי הייטק, בנקים ראשיים, מוסדות חשובים וכו'). שלישית, אופי אזור התעשייה. אזור ובו יש תעשייה כבדה או תעשייה חצי כבדה יהיה זול יותר מאשר אזור המיועד לחברות הזנק. רביעית, גודל החלל להשכרה ורמת התחזוקה שלו. סיבה נוספת שכדאי לציין יהיה משך זמן החוזה ואופי התשלום המשפיע על המחיר החודשי.

חברת "אינבסטים" הינה חברת החזקה המציעה ללקוחותיה נכסים הנמצאים בבעלותה בלבד. כלל הנכסים של החברה מוחזקים ברמת העיצוב והתחזוקה הגבוה ביותר שניתן למצוא היום בתחום השכרת המשרדים. הקשר הישיר של הלקוח עם החברה וההימנעות מעבודה מול צד שלישי (תיווך) מייצר קשר בריא יותר בין המשכיר לשוכר. בנוסף, החברה מחזיקה בנכסים ייחודיים בעיר תל אביב, גם בצפון וגם בדרום, חלקם הגדול במחירים שפויים וריאליים ומתאימים לתקציב של חברות רבות בתעשייה הקלה ובהייטק.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים של "אינבסטים" בטלפון: 03-5616363